3 Şubat 2012 Cuma

Uzak Doğu Sokak Modası : Erkek

Zannetmiyorum ki hiçbir sokağın modası bunlarınki kadar ozgun, ozguveni yuksek, karışık, renkli, şaşırtıcı, gözleri faltaşı yapıcı, çeneyi yere yapıştırıcı olsun...Kore ve Japon modası benim için yeterince ilgi çekiciydi.Moda dergilerinden ya da sitelerinden değil ama.Bunu anlamak için sokağa, normal olmayan halkın arasına inmeli...


Kendim de bir kadin olarak kadın sokak modasını takip amacıyla açtım Google Chrome'u mu.Ama erkekler daha fena çıktı.Ne biçim cesur kıyafetler, nasıl bir özgüven, nasıl bir rahatlık, nasıl  güzellikler...Hepsi birbirinden hoş gorunuyor. Hangisinin Taipei, Seul, Tokyo, Hong Kong ve Shangai'li oldugunu da siz bilin.

Bu sulun gibi, anime gibi uzun ince arkadaslarin cogu cuval giymis gibi.Ama cuval bile yakismis :

Erkeklerde de gogus dekoltesi yayginlasmali.Kose olanlar icin tabi...
















Koreli Murat Karayilan :)

















Surat sefil gibi ama pantolondan havalilik akiyor.

 Yukaridaki de 21. yuzyil peygamberi Hazreti Kensaku....


Biz Japon ve Koreliyiz. O yuzden ne istersek giyebilioruz. Siz giyseniz maymun gibi olursunuz :

Bir sen, bir de William Wallace.
Kiz Meslek 1. sinif


Topuklu ayakkabi ozenilecek bir sey degil ki!
Bacaklar cok kasli.Yoksa yakismamis degil..



12 yorum:

  1. Sonlara doğru güzelleşecek bu kıyafetler, insanlar diye aheste aheste iniyordum ama iyiden kötüye doğru sıralamışsın fotoğrafları :P

    Kız meslek 1. sınıf yorumuna koptum! :D Yerinde bir tespit olmuş doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk fotolardakiler tamamen iyi gorunuyor bence.Geri kalanlarinin da bazisinin alti bazisinin ustu guzel.En guzelleri sonunculari ama :D

      Sil
  2. Beğendiklerimi yazayım :
    Yukarıdan aşağıya 3.sıra/sağdaki.
    Yukarıdan aşağıya 5.sıra/soldaki

    Aşağıdan yukarıya 3.Sıra/her ikisi de...
    ***
    ***
    Asıl bombalar sondaymış.
    Ya arkadaş son dördüne bakarken gülme krizine girdim.
    Hadi topuklunun saçları olsa,biraz da göğüsler, tamam derim.
    Ya bacak şova ne demeli ,o gözlüğe o kıyafet ?
    Kız meslek 1.sınıf en bomba kıyafet...Son dördün en güzeli
    Hele o bakış,pieyy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O lacivert ceketleri ve bağrı açık tisortleri dikkate alın bence beyler.Bir de üstten pilili pantlonları.şahane görünüyorlar...

      Sil
  3. ama ne güzel ya, çeşit çeşitler..
    oysa genelde iyi giyinen erkek diyince sadece belli bir kaç tarzda kıyafetin farklı renkleri var ortalıkta

    kız meslek'i sokakta görsem cosplay kafasında herhalde derdim sanırım, william wallacelarla daha önce karşılaştım zira kabullendim onları, varlar hayatımızın kenar köşelerinde

    ve son ikili... olur bence niye olmasın ki, bana pek garip gelmedi. tek tip insan iki tip cinsiyet falan gibi kavramlar yok artık.. ince topuklar üstündeki dedeyle karşılaşıp durmalarımdan sonra sınırım limitim kalmadığından belki de..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklerin kendilerini ifade biçimlerinin çeşitli sebeplerden dolayı kısıtlanmasına şaşırıyordum aslında. Ne bileyim bakımlı olmayı feminenlikle bağdaştırmak ya da üst başla uğraşınca boş işlerin adamı olmakla itham edilmek gibi. Ama bu bizim gibi Orta Doğu ülkeleri ve bir de ABD için geçerli galiba. Asyalılar bu yargılardan pek sebeplenmemiş.İyi de olmuş. Japonlar içlerinden Harajuku gençlerini dışa vurabilmiş mesela..

      İnce topuklularla dolaşan dede! Dışavurumun yaşı yokmuş demek ki!

      Sil
  4. üstteki çizimi pek sevdim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum.. Evin depozitosunu gözden çıkarabilirsem salonun duvarına çizebilirim :) Ama yemez herhalde...

      Sil
  5. Bazılarına çok yakışmış bazıları hiç bir şeye benzememişler :D ama etekli olanları tuttum :P Özellikle kız meslek 1.sınıfı :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su etek giyenlere kadar olanlari sokakta gorsem dibim duser sahsen. 'cilginlar gibi maskulen olsun' gibi kistaslarim ve kategorilerim olmadigi icin hepsini cok guzel goruyorum :)
      Eteklilere de alici gozuyle bakmasam da arkadas falan olurum artik. Ben de meslek mezunuyum, halden anlarim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...